8 תשובות
אם היה נמשים היה מושלם
שואל השאלה:
וגם כל פעם שאני מדבר יש לי משהו אוטומתי שאני מרים אצבע
וגם כל פעם שאני מדבר יש לי משהו אוטומתי שאני מרים אצבע
שואל השאלה:
יש לי גם נמשים
יש לי גם נמשים
כן
שואל השאלה:
ויש לי צהבת גם
ויש לי צהבת גם
נשמע כמו ספאם, אבל בכל מקרה... כן, הצעה שלי? תצבע את השיער, שים עדשות, תכניס ידיים לכיסים כשאתה מדבר עם אנשים תתלבש בצורה שונה, לך לרופא שיניים, לך לרופא לטפל בחצ'קונים ושים חליפות כשתוכל.
כן
כן אתה חנון
באותו הנושא: