11 תשובות
לא הטעם שלי
אנונימית
בפנים אתה לא רע אבל אתה צריך לסדר את השיער והגבות
אנונימית
אה נחמד
אני עיוורת צבעים
באמת שזה לא יפה
סדר את השיער ואז כן
כן
הכל עניין של טעם אבל תזכור
אבל לדעתי כן
אנונימית
ראיתי איזה סרטון שאמר שגבות עבות דווקא נחשב מושך אבל אני סטרייט אז אני מניח שאת מבינה יותר טוב
^כן אבל בוא לא עד כדי כך
אנונימית
לא להיט
אנונימית
סדר קצת שיער שמתאים למבנה פנים ,אתה נראה סבבה
אנונימית