13 תשובות
תעלה דברים כפרה
אנונימית
אני תמיד עושה יותר צפיות זה נראלי יותר טוב
הדור הזה לא נורמלי
שואל השאלה:
יביאו לי פרסום ופרסום זה שמחה
יביאו לי פרסום ופרסום זה שמחה
^^גם אתה חלק מהדור הזה
אנונימית
שואל השאלה:
סתם
סתם
^^אני מדור הנוקיה המתקפלת, עם כל הכבוד
כן גם מי ישמע זה כמה שקלים אנשים פה מדברים כאילו זה עולה כמו איזה וילה
יש אנשים שקונים עוקבים אם שמעת על זה
אנונימית
שואל השאלה:
זה כותב לי שאני צריכה להוסיף את הapple id וכתבתי וזה אומר שזה לא טוב
זה כותב לי שאני צריכה להוסיף את הapple id וכתבתי וזה אומר שזה לא טוב
תחשבי לרגע מה הצפיות או העוקבים יביאו לך?
מעבר לכך, שאם את ברצינות שוקלת את זה, קודם כל תסתכלי על התביעה של ארה"ב על טיקטוק (שככל הנראה תאלץ את טיקטוק לסגור או להעביר את העסק לאמריקאים)
מעבר לכך, שאם את ברצינות שוקלת את זה, קודם כל תסתכלי על התביעה של ארה"ב על טיקטוק (שככל הנראה תאלץ את טיקטוק לסגור או להעביר את העסק לאמריקאים)
שואל השאלה:
להיות עם יותר צפיות כי יש לי בקושי צפיות ובא לי
להיות עם יותר צפיות כי יש לי בקושי צפיות ובא לי
בשביל מה זה טוב?
באותו הנושא: