15 תשובות
לא, זה סתם לבזבז תכסף שלך..
לא
שואל השאלה:
זה 10 שקל
זה 10 שקל
אנונימית
הלו גברת
ממש לא ! לא להפסיק לעלות
יכולה להגיד לך שאני הייתי מעלה פעם 20 סירטונים ביום עד שמשהו פרץ לי .. בסוף זה יגיע
ממש לא ! לא להפסיק לעלות
יכולה להגיד לך שאני הייתי מעלה פעם 20 סירטונים ביום עד שמשהו פרץ לי .. בסוף זה יגיע
תעלי סרטונים בשעה 11 בבוקר זה יביא לך הרבה צפיות ואל תגלי לאף אחד זה שיטה סודית
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
לא נראה לי... זה לא שווה לקנות צפיות, הכי כיף זה לראות אותן עולות לבד בהדרגה (או לא) ולדעת שהן התוצאה של ההשקעה שלך :)
לא
נופ
לא
זה מאוד אומלל אנשים שקונים צפיות, אני מציעה לך לבדוק מה באדיטים שלך לא עובד. האם הסרטונים שאת עושה הם עוד מאותו הדבר שיש בטיקטוק? האם את יכולה למצוא זווית מיוחדת משלך לעשייה? חפשי את הדרך המקורית שלך לעשות את הדברים - וכשתהיי מעניינת - הצפיות יגיעו במהרה
כן
אנונימית
גם לי יש אדיט שערכתי והוא באמת מושלם ואין עליו הערכה וזה מעצבן
אנונימית
באותו הנושא: