7 תשובות
אל תנסה להשתלב, מי שירצה יגיע אלייך
תעמוד קצת לבד גם אם קשה
אז זאת לא הסביבה שלך, כמה פעמים שזה יקח ותחליף שוב ושוב זה יהיה שווה את זה כשתמצא את הסביבה שלך ותרגיש שייך
היי לך
תודה על השיתוף ועל אומץ הלב.
אני ממש מזדהה עם מה שכתבת, זה לא נעים להרגיש ככה.
אני רוצה שתדע שלא כל בני האדם או הילדים צריכים להיות אותו הדבר.
בכל חבורה יש כמה סוגי טיפוסים, הקולים, השקטים, המקובלים, המעצבנים וכו...
לא כולם יכולים להיות הקולים או המקובלים.
אתה דווקא לפי מה שכתבת שייך למקשיבים, אלו שרוצים לדבר אליהם כי הם מקשיבים. תדע לך שלהקשיב זו תכונה נהדרת! מעטים מסוגלים להקשיב לאחר. אתה צריך להיות גאה בעצמך שאתה כזה ואחרים מזהים את זה.
בסך הכל אתה אולי קצת חסר בטחון וזה נורמלי לגמרי וגם ניתן לשיפור עם הזמן. תמשיך להיות אתה ולהקשיב לאחרים וגם להשמיע מדי פעם את דעתך.
אתה ייחודי ואין עוד אחד כמוך! אל תנסה להיות מישהו אחר כי כל האחרים כבר תפוסים... אני יודע שזה לא קל אבל תאמין לי שלאורך זמן אם תישאר אתה, אנשים ימשכו אליך כי אתה נהדר. בהצלחה.
תצטרף לחבורה שלנו בחיים לא תרגיש אופציה ב
אנונימית
שואל השאלה:
אני יראה תשובות מחר תודה לכל אלה שיעזרו לי אם יהיה
אנונימי
ואם זה נכון בשבילך הסביבה הזאת, אתה תצליח להשתלב יפה מאוד
כנראה ילדים מסויימים לא מתייחסים אלייך במיוחד וזה בסדר גמור, כל אחד מוצא את עצמו
שואל השאלה:
יש לי שאלה אם אני מקשיב לכולם מי יכול להקשיב לי?
אנונימי