4 תשובות
תצחק עליהם בחזרה
תמיד יהיה לאנשים מה להגיד אז עדיף כבר שתרגיש בנוח ותהיה אתה כשמדברים עליך. אוליי כרגע אתה בסביבה של אנשים שאין לך איתם שום דבר במשותף אבל זה לא אומר שאין אנשים שכן ירצו להיות איתך ויאהבו אותך כמו שאתה. הם הבעיה פה לא אתה, אנשים תמיד יצחקו על מי ששונה מהם אבל תמיד יש מי שצוחק על האנשים שצוחקים עליך, תנסה להיות האחד הזה.
במקום לנסות להיות כמוהם תהיה האחד שמעליהם בדרך שלו ובעיניים שלו
במקום לנסות להיות כמוהם תהיה האחד שמעליהם בדרך שלו ובעיניים שלו
אנונימית
פשוט אל תתייחסי שימי זין עליהם
אץ מבינה שאת מנסה לרצות אנשים שאין להם שום משמעות בחיים שלך. אנשים לא רגישים. חסרי אמפתיה לאחר ובעלי התנהלות חברתית מזעזעת. את לא צריכה להתרגש מהם. הם ניזונים מהעלבון שלך! הגיע הזמן להבין שאתה צריך חבר אחד טוב באמת. השאר חסרי חשיבות!. כמה שתתעלם מהם. כך הדברים יהיו להם פחות מעניין. כדאי במקביל להתייעץ עם מחנכת הכיתה והיועצת. אל תהיה בזה לבד
באותו הנושא: