3 תשובות
מזתומרת שאלון כיתה
איזה אוכל אתם אוכלים בעדה
אנונימית
לנו קראו לזה
' בוקר טוב '
וזה היה אחרי ההפסקה הראשונה
זמן עם המורה ועם כל הכיתה ביחד
הנוסטלגיה (הרעה)