5 תשובות
אין מה להסביר במילא הרוב ילכו לכיתה רגילה בין אם הם רוצים בזה ובין אם לא
את האמת ורק את האמת
אל תנסי לשווק כלום ואל תפתחי אצלם ציפיות
אל תנסי לשווק כלום ואל תפתחי אצלם ציפיות
שיש פחות לחץ והמורים דורשים פחות ויש יותר חופש וזה גם ככה בסדר גמור להיות בכיתה רגילה זה לא משהו רע והרוב גם ככה הולכים לשם
אנונימי
לעומת כיתת מצוינות?
אם כן אז פשוט תגידי שלומדים פחות ויש מלא שיעורים חופשיים(???)
אם כן אז פשוט תגידי שלומדים פחות ויש מלא שיעורים חופשיים(???)
אנונימית
שזה לא כיף ושיברחו
באותו הנושא: