4 תשובות
תתקשרי לשאול במזכירות
שואל השאלה:
אני? או ההורים שלי? אני לא בתיכון או משהו
אני? או ההורים שלי? אני לא בתיכון או משהו
אנונימית
ההורים למרות שגם את יוכולה
יוצרים איתם קשר ושואלים
בהצלחה אהובה
בהצלחה אהובה
באותו הנושא: