11 תשובות
תגידי להם שאת לא מתחברת ללימוד שם ובטוחה שיהיה לך קל בתיכון
עכשיו תגיד להם את מה שאמרת עכשיו
שואל השאלה:
הם לא מקשיבים לי
הם אומרים שאנחנו משפחה דתייה ושהם ההורים שלי ואם הם החליטו שזה מה שטוב בשבילי אז ככה זה ישאר והם לא מוכנים אפילו לנסות
הם לא מקשיבים לי
הם אומרים שאנחנו משפחה דתייה ושהם ההורים שלי ואם הם החליטו שזה מה שטוב בשבילי אז ככה זה ישאר והם לא מוכנים אפילו לנסות
אנונימית
הייתי בול במצב הזה תסבירי להם שרע לך באולפנה
ושאת עדיין תשמרי
ושאת עדיין תשמרי
אני לא יודעת עד כמה ההורים הדתיים שלך יעבירו אותך לבית ספר אחר אולי תעברי לבית ספר דתי ממלכתי שהוא פחות נוקשה מאולפנה
או שפשוט תדברי איתם ותסבירי להם את הסיטואציה שלא טוב לך שם את לא מתחברת לשם לאף אחד
וגם אם התחלת את הבגרויות לבית הספר הדתי יש להם השאלונים שלהם לבגרויות ואם תעברי לתיכון רגיל תצטרכי להתחיל מהתחלה
או שפשוט תדברי איתם ותסבירי להם את הסיטואציה שלא טוב לך שם את לא מתחברת לשם לאף אחד
וגם אם התחלת את הבגרויות לבית הספר הדתי יש להם השאלונים שלהם לבגרויות ואם תעברי לתיכון רגיל תצטרכי להתחיל מהתחלה
דברי איתם בכנות על זה ותראי לאן זה מתקדם.. בלי קשר אם את לא בכיתה יא או יב אז זה סבבה לעבור כי זה לא תקוע וזה התחלה טובה ובכל מקרה תנסי בהצלחהה
נ.ב. אני גם באולפנה אבל כל אולפנה היא שונה אצלי זה יוצר פתוח אז אני לא בטוחה אבל אם יהיה לך יותר טוב שם אז לכי על זה ודברי עם ההורים
נ.ב. אני גם באולפנה אבל כל אולפנה היא שונה אצלי זה יוצר פתוח אז אני לא בטוחה אבל אם יהיה לך יותר טוב שם אז לכי על זה ודברי עם ההורים
אני אגיד לך,הייתי עד עכשיו בבית ספר מעורב דתי וזה היה עם בנים, אני עכשיו כיתה ח אז שנתיים אני באולפנה.. די חסר לי הבנים בכיתה ( לא בקטע פיק מי פשוט אני רגילה לזה ) אבל האולפנה מאוד עזרה לי בדברים אחרים.. נגיד לא להתבייש בזה שאני בבני עקיבא או דברים כאלה
אני לא מכירה אותך אז אין לי מושג מה לאגוד לך אבל אני חושבת שבאלילה שאומרים להם את זה הם כזה לא עונים וישר חושבים שלילי אבל אם תגידי להם עוד פעם ועד פעם ועוד אני בתולה שכבר אמרת להם הרבה פעמים אבל עוד ועוד
אנונימית
שואל השאלה:
לא טוב לי
אני לא מתחברת כלכך לדת ולכיוון שמכוונים אותנו באולפנה וחושבת שיהיה לי יותר טוב בתיכון
לא טוב לי
אני לא מתחברת כלכך לדת ולכיוון שמכוונים אותנו באולפנה וחושבת שיהיה לי יותר טוב בתיכון
אנונימית
הכי טוב באולפנה שתדעי
למה את רוצה לעבור?
באותו הנושא: