6 תשובות
אחינו התחרט
לאחשלנו היה מיסקליק
שואל השאלה:
אבל זה היה סטורי מושלם ובאמת שווה לייק למה שיוריד חוצפן
אבל זה היה סטורי מושלם ובאמת שווה לייק למה שיוריד חוצפן
אנונימית
אז הוא הזוי
כדי שתתחרפני ותחשבי עליו
והנה זה עבד
והנה זה עבד
שואל השאלה:
די לא אכפת לי מהמוזר הזה פשוט חשבתי שאולי יש בעיה בי או משהו
די לא אכפת לי מהמוזר הזה פשוט חשבתי שאולי יש בעיה בי או משהו
אנונימית
באותו הנושא: