8 תשובות
לא. את סתם מתרגשת
לא
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
כי זה כמעט חסר משמעות. אם אני עושה לייק לסטורי של מישהי חסר לה שהיא תחשוב שאני בקטע שלה בגלל זה
בטח אם אני עושה לייק זה כי היא מוצאת חן בעייני תתחילי איתו תסמכי אליי ישתלם לך
אנונימי
מה איפה לי