7 תשובות
זה באמת מעצבן אבל אני גם מבינה אותם
הם מרגישים שהפקירו אותם
הם פשוט צריכים להפסיק להאשים אותנו כאילו אנחנו בחרנו את זה ולהתחיל להאשים את הממשלה
הם מרגישים שהפקירו אותם
הם פשוט צריכים להפסיק להאשים אותנו כאילו אנחנו בחרנו את זה ולהתחיל להאשים את הממשלה
שואל השאלה:
^^^ כן בדיוק זה מציק, אני הכי בעד לשנות את המצב והכי כואב לי על הצפון, אבל מה אנחנו אשמים?
^^^ כן בדיוק זה מציק, אני הכי בעד לשנות את המצב והכי כואב לי על הצפון, אבל מה אנחנו אשמים?
אנונימי
שואל השאלה:
^^ בדיוק.
^^ בדיוק.
אנונימי
התושבים לא אשמים בטעויות של הממשלה
שואל השאלה:
^ בדיוק
^ בדיוק
אנונימי
מאשימים שתל אביב וכאלה רוצה שלום כל רגע ולא נמצא באזור המלחמה להבין שאי אפשר שלום איתם
קל לדבר ברחוק בלי לחוות את זה
קל לדבר ברחוק בלי לחוות את זה
באותו הנושא: