7 תשובות
זה באמת מעצבן אבל אני גם מבינה אותם
הם מרגישים שהפקירו אותם
הם פשוט צריכים להפסיק להאשים אותנו כאילו אנחנו בחרנו את זה ולהתחיל להאשים את הממשלה
שואל השאלה:
^^^ כן בדיוק זה מציק, אני הכי בעד לשנות את המצב והכי כואב לי על הצפון, אבל מה אנחנו אשמים?
אנונימי
שואל השאלה:
^^ בדיוק.
אנונימי
התושבים לא אשמים בטעויות של הממשלה
שואל השאלה:
^ בדיוק
אנונימי
מאשימים שתל אביב וכאלה רוצה שלום כל רגע ולא נמצא באזור המלחמה להבין שאי אפשר שלום איתם
קל לדבר ברחוק בלי לחוות את זה