2 תשובות
תמיד
תהליך הנשימה התאית קורה בכל התאים כל הזמן. זה תהליך שבו הגלוקוז (סוכר) מתמוסס עם חמצן בתאים, ומייצר אנרגיה (atp) שהתא משתמש בה לפעול. התהליך הזה קורה בעיקר במיטוכונדריה של התאים.
אם אני לא טועה
אם אני לא טועה
באותו הנושא: