6 תשובות
אני פשוט אומרת להם שזה ציני עם הם יעלבו
למעשה כן היה לי כזה חבר אבל החברות שלנו בפח כי פשוט אנחנו לא" טובים" ביחד
אני חושש שאני החבר הזה
אבל זה כי נפגעתי מהרבה אנשים
אני מכירה הרבה אנשים כאלה אל תקחי את זה ללב הם אנשים שלא מבינים צחוקים הם לא מבינים הומור אין מה לעשות
וואי יש לי חברה כזאת וזה ממש מעצבן אני תמיד אומרת לה "מה את נעלבת? זה בצחוק!(: " אבל בזמן האחרון אני מנסה לנתק איתה קשר כי ממש מעמם איתה והיא נעלבת מכל דבר קטן
WFM
חוששני שאני כזאת אבל השתפרתי היא דיברה איתי על זה ואני לוקחת דברים יותר בקלות בזכותה