14 תשובות
כי הם סובלים שם? כי הם ליטרלי חטופים? לא צריך להיות גאון כדי להבין
כי הם סובלים שם?
הם בתנאים קיצוניים, כנראה ללא אוכל ומים.
ומתחת לאדמה.
ובסיכון למחלות/מוות
הוא דיבר על בכל מחיר, לא שווה לנו להביא אלפי מחבלים עליהם..
צריך באצת לעשות עסקה או משהו, אבל הגיונית
אנונימי
אבל עם יעשו עסקה מפוקרת אז השביעי באוקטובר הבאה יקרה עוד עשר שנים והוא יהיה הרבה הרבה יותר גדול
שואל השאלה:
בתכלס יש 9.7 מליון אזרחים במדינה אני לא מבין למה כל כך חשוב 100 לדעתי זה מספר קטן להקריב למען כולם
אנונימי
אנחנו עושים בחכמה
שואל השאלה:
אני לא עומד בדילמה הזאת אבל אם הייתי יודע שיש בית שבתוכו סינוואר וגם נסראללה נמצאים כולל 10 חטופים הייתי משמיד את הבית בלי לחשוב פעמים זה הקרבה למען מטרה חשובה יותר
אנונימי
צריך קודם להציל 60 חטופים חיים (מדברים על 40 גופות) , לשלם מחירים כבדים כולל שחרור מחבלים
ולאחר מכן לחסל את המחבלים במבצעים צבאיים ולהגן על עצמנו טוב יותר
כי הם פ*קינג סובלים שם כבר יור משנה אםם זה חס ושלום היית אתה לא היית רוצה שיחזירו אותך?? ולפי ההלכה צריך להחזיר כל חטוף
שואל השאלה:
ברור שאני בעד להחזיר כל מי שאפשר אבל אין להם למה לחזור החיים שלהם נהרסו וזה לא בר תיקון הם לא יוכלו בחיים לתפקד יותר
אנונימי
זה השמאל הקיצוני. תומכים של הפלסטינים שיעשו הכל כדי להפסיק את הלחימה.
כי מתעללים בהם והם לא בבית שלהם
כי הם חטופים יותר משנה בתנאים קיצוניים בזמן שמתעללים בהם ומרעיבים אותם
^^^^אז עדיף לתת להם להמשיך לסבול?