11 תשובות
אני חושב שהרוב חושבים כמוך
אני מסכים אבל חשוב להחזיר אותם עדיין
אני מסכימה איתך רק לא הייתי קופצת ככה ישר בכותרת
אנונימית
אני חושבת שיש צדק בדברייך
וראינו את ההשלכות של גלעד שליט
וראינו את ההשלכות של גלעד שליט
אני איתך.
נבהלתי בכותרת אבל את ממש צודקת
אנונימית
מסכים ב100% עם האנונימית
מסכימה איתך
אני גם עוד יותר מסכימה איתך כי בואו נהיה אמיתיים
הם רובם שם מתים
זה לעשות עסקה טלשחרר רטצחעם לעתיד בשביל גופות
אני ממטערת
ועם כל הכאב
זה פשוט לא שוהה את זה
אני גם עוד יותר מסכימה איתך כי בואו נהיה אמיתיים
הם רובם שם מתים
זה לעשות עסקה טלשחרר רטצחעם לעתיד בשביל גופות
אני ממטערת
ועם כל הכאב
זה פשוט לא שוהה את זה
מסכים לגמרי.
מסכימה איתך
ומה מעצבן? שאנשי השמאל "רוכבים" על זה כדי להפיל את הממשלה ואת ראש הממשלה כמובן
ומה מעצבן? שאנשי השמאל "רוכבים" על זה כדי להפיל את הממשלה ואת ראש הממשלה כמובן
אני בעד להחזיר את החטופים ולשחרר הרבה מאוד טרוריסטים
למה:
החטופים הם תושבים, אבל החשיבות שלהם באה לידי ביטוי בדעת הקהל, כולם עכשיו דבוקים לטלויזיה בשביל לראות אם חילצו עוד חטופים. מדובר בסתם אנשים כן? זה דווקא האיחוד של עם ישראל , מטרה משותפת שגם תגרום לכולם להרגיש יותר נעים והכל
טרוריסטים תמיד יהיו, כל אחד שהורגים עשה ילד 10 דקות לפני והילד יגדל להיות כמו אבא, גבר פיצוץ
אז קיצר זה לא רק האנשים, זאת האחדות וכל זה
וומפ וומפ אני יודע
למה:
החטופים הם תושבים, אבל החשיבות שלהם באה לידי ביטוי בדעת הקהל, כולם עכשיו דבוקים לטלויזיה בשביל לראות אם חילצו עוד חטופים. מדובר בסתם אנשים כן? זה דווקא האיחוד של עם ישראל , מטרה משותפת שגם תגרום לכולם להרגיש יותר נעים והכל
טרוריסטים תמיד יהיו, כל אחד שהורגים עשה ילד 10 דקות לפני והילד יגדל להיות כמו אבא, גבר פיצוץ
אז קיצר זה לא רק האנשים, זאת האחדות וכל זה
וומפ וומפ אני יודע
באותו הנושא: