9 תשובות
מסעדות או קניון וכל שבוע בערך
1. לים
2 . אין לי חברים
כמעט כל שבוע לבית של חבר או לקניון או לאכול
יש לי רק ארבעה חברים שאני אוהבת להיפגש איתם שתיים עברו לעיר אחרת אחת חולה כל שני וחמישי ואחד כל היום ישן אז עם חברים אני נפגשת פעם ב.. אבל אם אני יוצאת לבד אז זה סתם לטייל או להליכה
לבית ספר (אימוג'י בוכה)
לרכב על אופניים, לטייל
אה ובית ספר..


ואין לי חברים
חדכ, בית ספר, עבודה,מחויבות אישית
להיפגש עם חברים
כשאני יוצאת הביתה מהבסיס
לחברים, וכמעט כל יום, בממוצע כזה פעם ביומיים