2 תשובות
יש כאלה שאוהבים את זה כנראה טיפוס בייתי ויש כאלה שזה כמו חרדה נקרא לזה
הייתי כזאת פעם, חושבים שאנחנו פתטיים חסרי חיים וחסרי חברים