התחברות
הרשמה
קיבלתי כבר תלוש אבל לא נכנס המכורת זה רק בעשירי רואים?
8 בנובמבר 2024, 08:44
משכורת
חוקי עבודה
תלוש משכורת
6 תשובות
כן המשכורת תיכנס ב10
Malia
כן
/
/Mentos/
כן
-
-____-
אכן
מ
מֵלַּאנִי
נכון
c
crazygirly
כן
.
.queen.
באותו הנושא:
עדיין לא נכנסה לי משכורת ולא קיבלתי תלוש זה הגיוני?
קיבלתי תלוש שכר ב4/08 והכסף עדיין לא נכנס לחשבון בנק שלי מתי זה יכנס ?
בעשירי נכנס לי כסף ואני מחכה לעשירי הבא שישלים את הסכום שאני צריכה
אם קיבלתי היום תלוש משכורת זה נכנס לאפליקציה של הבנק היום או מחר?
כאלה שנכנס להם כסף בעשירי , נכנס לכם הכסף כבר?
חודש שעבר התחלתי לעבוד בעשירי ולא נכנס לי הכסף למישהו יש מושג מה אני יכולה לעשות ?
אני יכולה לתבוע את המעסיק שלי אם לא קיבלתי משכורת בעשירי?
שהמשכורת נכנסת בעשירי זה תמיד נכנס בעשירי בול?
מה לעשות ? קיבלתי תלוש אבל המשוכרת לא נכנסה ?
אם אני מקבל כסף בעשירי ועבדתי ב9 זה נכנס לי במשרורת או להבאה
אם אני מקבלת משכורת בעשירי מתי יהיה לי תלוש?