התחברות
הרשמה
אם אני מקבלת משכורת בעשירי מתי יהיה לי תלוש?
30 באפריל 2024, 14:02
משכורת
שכר
כסף
תלוש משכורת
דיני עבודה
תשובה אחת
מתי שתקבלי משכורת
א
אני נולדתי להופיע
באותו הנושא:
אני מקבלת משכורת פעם ראשונה והיא אמורה להכנס ב10 לחודש, היא תיכנס בול בעשירי?
עבודה ללא תלוש משכורת - באיזה מקומות עבודה ניתן לעבוד בלי תלוש משכורת?
אני מקבלת משכורת מזומן בלי תלוש משכורת איזה בנק יפתח לי חשבון עם כרטיס אשראי ?
אם אני מתחילה לעבוד ממחר אני מקבלת משכורת בעשירי?
נראלכם שאם המשכורת צריכה להכנס בעשירי וזה חג בעשירי אז אולי המשכורת תכנס היום בלילה?
את התלוש משכורת איך אני מקבלת?
שאני מקבלת משכורת בעשירי זה נותן לי מהעשירי בפברואר עד מרץ או רק של פברואר ומרץ אני אקבל בעשירי באפריל?
יש לי חבר קמצן! עד עכשיו לא ראיתי את זה עד שהוא קיבל משכורת 3000 ואני מקבלת משכורת רק בעשירי המשך בפירוט
סעיף הבראה בתלוש משכורת - מה זה הבראה שכתוב לי בתלוש משכורת?
אם בעשירי אני מקבלת משכורת
אם אני מתחילה לעבוד מחר אני מקבלת את המשכורת בעשירי חודש הבא או חודש אחרי??