14 תשובות
הטרדה לכל דבר. תגידי לו שפעם הבאה את מספרת למחנך או למנהלת.
את יכולה אם את רוצה להתלונן על זה להנהלה של בית ספר אני כן חושב שהם יטפלו בזה בחומרה יש תיעוד ממצלמות האבטחה ?
זה הטרדה ממש
שואל השאלה:
אני בכל מקרה כנראה לא יתקרב אליו יותר אבל זה עדיין לא יוצא לי מהראש
אנונימית
כן זה הטרדה
שואל השאלה:
אני לא יודעת עם יש תיעוד זה היה בחוץ בספסל^^
אנונימית
זה מטריד לגמרי תספרי לצוות עליו
שואל השאלה:
כן בטוח? ומה יעשו לגבי זה
אנונימית
זאת הטרדה
תלכי לדבר על זה עם מישהו מהבית ספר.
לא יודע מה הצוות יבחר לעשות בנוגע לזה אבל בטוח יטפלו בנושא זה לא דבר שאפשר לעבור עליו בשתיקה
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכם 3>
אנונימית
בהצלחה לך
מובן לגמרי ההקפאה, וזה הטרדה לכל דבר תבהירי לילדון הזה שאין לו מה לעשות לידך יותר,ותתלונני עליו למנהלת.!!
איכס! גועל נפש איזה חינוך יש היום לילדים באמת אני יכולה להגיד בתור אילתית שכל קיץ רומסים פה ואני לא יוצאת מהבית אם זה לא לאיזה משהו מיוחד כי כל היום רואים ילדים עם בנות