10 תשובות
לא.
כן זה מוזר
לא שואלים פשוט מתחילים וזה זורם
שואל השאלה:
מה לא ומה כן
מה לא ומה כן
שואל השאלה:
איך מתחילים? פשוט שולחים לו תמונה??? אחי...
איך מתחילים? פשוט שולחים לו תמונה??? אחי...
די מוזר בעיני
תגיבי לו על סטורי ותגלגלי את השיחה
אחר כך את יכולה לשלוח תמונה ורוב הסיכויים שהוא פשוט ישלח לך גם
תגיבי לו על סטורי ותגלגלי את השיחה
אחר כך את יכולה לשלוח תמונה ורוב הסיכויים שהוא פשוט ישלח לך גם
שואל השאלה:
הוא לא מעלה סטורים בכלל
הוא לא מעלה סטורים בכלל
זה לא מוזר..
זה מוזר כן, מאוד מוזר.
תנסי להתחיל איתו שיחה ובאמצע פשוט תשלחי לו תמונת ריפליי עם פרצוף שמתאים לנושא איכשהו, לא סתם ככה
תנסי להתחיל איתו שיחה ובאמצע פשוט תשלחי לו תמונת ריפליי עם פרצוף שמתאים לנושא איכשהו, לא סתם ככה
פשוט שלחי ריפליי רגיל, לא צרייך לשאול
באותו הנושא: