10 תשובות
כן זה מוזר
לא שואלים פשוט מתחילים וזה זורם
שואל השאלה:
מה לא ומה כן
שואל השאלה:
איך מתחילים? פשוט שולחים לו תמונה??? אחי...
די מוזר בעיני
תגיבי לו על סטורי ותגלגלי את השיחה
אחר כך את יכולה לשלוח תמונה ורוב הסיכויים שהוא פשוט ישלח לך גם
שואל השאלה:
הוא לא מעלה סטורים בכלל
זה מוזר כן, מאוד מוזר.
תנסי להתחיל איתו שיחה ובאמצע פשוט תשלחי לו תמונת ריפליי עם פרצוף שמתאים לנושא איכשהו, לא סתם ככה
פשוט שלחי ריפליי רגיל, לא צרייך לשאול