8 תשובות
שואל השאלה:
כן אהל אני כולה כיתה ז
כן אהל אני כולה כיתה ז
אנונימית
קודם כל, זה ציון טוב ויש לך שיפור עצום!! את צריכה להתגאות ולא להיות מבואסת. מבטיחה לך שאם תמשיכי כך את תגיעי להישגים נהדרים. אל תחשבי על הציון ועל הממוצע, זה לא מסמל שום דבר, כל מה שחשוב זה תהליך הלמידה שלך.
לגבי מתמטיקה העצה הכי טובה שאפשר לתת זה לבקש מועד ב ואולי לפנות למורה בשביל תיגבור ולגבי אנגלית הלחץ זה מה שגורם לך לפשל אז פשוט צריך לשמור על רוגע (אני יודע שזה קשה יותר ממה שזה נשמע אבל בכיתה ז הציונים פחות משנים אז עדיף ללמוד לשמור על רוגע עכשיו מאשר אחר כך)
לא עברתי את ה 43 פעם אחת כל החטיבה
בתיכון מפציצים באמת עד אז אפשר להיות רגועים
בתיכון מפציצים באמת עד אז אפשר להיות רגועים
אע אל תדאגי אני אפילו לא ניגשת למבחנים.
הכל טוב ילדונת, גם זה כיתה ז זה לא חשוב בשיט.
הכל טוב ילדונת, גם זה כיתה ז זה לא חשוב בשיט.
כיתה ז די פשוט אני חושבת שתצליחי מאמינה בך
74 במתמטיקה זה מטורף
את יכולה לנסות לשפר אם את לא מרוצה מהציון אבל אני חושבת שזה טוב
זה מעולה אימאלה בכיתה ז' קיבלתי 5 והזמנה ליועצת אחרי שציירתי גולגולת וכתבתי שאני רוצה למ1ת
זה מעולה אימאלה בכיתה ז' קיבלתי 5 והזמנה ליועצת אחרי שציירתי גולגולת וכתבתי שאני רוצה למ1ת
אנונימית
באותו הנושא: