התחברות
הרשמה
נגמר לי היון המלווה לילה בעיקרון ב12 בלילה כי כתוב לי בהיתר נהיגה ב7.11
אבל אני עברתי ב6.5 שזה אומר שאמור להשתחרר לי היום ואני רוצה לנסוע היום ב22:00 בלילה. מותר לי? יעשו לי משהו?
6 בנובמבר 2024, 19:26
רשיון נהיגה
נהג חדש
מלווה
רשיון
תשובה אחת
עדיף שלא תיסעי אבל אם תיסעי ויתפוס אותך שוטר והוא שוטר חרא יש סיכוי שישללו לך את הרישיון וחבל על שעתיים להפסיד את הרישיון...
ר
רווק בן 40
באותו הנושא:
אם נגמר לי מחר המלווה לילה זה אומר שהיום ב12 בלילה אני יכולה לנהוג חופשי?
נגמר לי היום המלווה לילה, האם אני יכולה לנהוג או שאסור לי כי נגמר התוקף??
נגמר לי המלווה לילה אבל לא קיבלתי עדיין את הרישיון אני יכולה לנסוע בלילה?
מותר לנסוע בלילה (בכל שעות הלילה) עם מלווה ?כי לא נגמר לי עוד המלווה
אני בת 21, לא נגמר לי מלווה לילה רק היום נגמר, אני יכולה להסיע 2 חברות??
המלווה לילה נגמר לי עוד חושש מתי למלא הצהרה שנגמר לי המלווה כדי לקבל רישיון פלסטיק?
אם מחרתיים נגמר לי המלווה לילה (נגמר המלווה בכלל) זה נורא אם אסע מעבר לשעה המותרת?
אם נגמר לי המלווה יום ולילה בחודש יוני, מתי הכי טוב למלא הצהרה שסיימתי מלווה?
מי שיש לו רשיון ונגמר לו המלווה (כולל מלווה לילה)..
עוד חודש נגמר לי המלווה לילה, מתי להצהיר באתר של משרד הרישוי על סיום המלווה?
נגמר לי המלווה יום ועוד חודשיים המלווה לילה.