9 תשובות
תמיד תמיד!!!! לדבר על זה תמיד !!!
תדברי איתו!
תדברי איתו!
שואל השאלה:
הוא שאל על זה מציק לי ואני מגעילה שהןא לא יש או יהיה עוד בנים אמרתי תעשה מה שאתה רוצה
הוא שאל על זה מציק לי ואני מגעילה שהןא לא יש או יהיה עוד בנים אמרתי תעשה מה שאתה רוצה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עצם העובדה מעצבנת אותי
אבל עצם העובדה מעצבנת אותי
אנונימית
חחח
זה למה לא צריך ידידים וידידות כשאתם בזוגיות
מה זה נפגש עם 5 בנות? מה זה ידידים? אז מה את מצפה מהצד השני..
אם הייתה לי בת זוג הייתי נפרד מזמן אם הייתה נפגשת עם עוד גברים
כאילו זה לא קו אדום אצלכם? אין מחשבה? אין הגיון שאולי חלילה יקרה משהו? זה לא מוריד לכם שהשני נפגש עם בנות או גברים?
תדברי איתו, שלא יפגש איתן יותר, ותעשו שיחה על זה
זה למה לא צריך ידידים וידידות כשאתם בזוגיות
מה זה נפגש עם 5 בנות? מה זה ידידים? אז מה את מצפה מהצד השני..
אם הייתה לי בת זוג הייתי נפרד מזמן אם הייתה נפגשת עם עוד גברים
כאילו זה לא קו אדום אצלכם? אין מחשבה? אין הגיון שאולי חלילה יקרה משהו? זה לא מוריד לכם שהשני נפגש עם בנות או גברים?
תדברי איתו, שלא יפגש איתן יותר, ותעשו שיחה על זה
שואל השאלה:
גם לי יש דידים של שלום היי אבל לא ניפגשים אחרי אם מדברים בטלפון
גם לי יש דידים של שלום היי אבל לא ניפגשים אחרי אם מדברים בטלפון
אנונימית
שואל השאלה:
הןא לא בוגד
הןא לא בוגד
אנונימית
תדברי איתו
אנונימי
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אמר לי אני מוכן לוותר על זה והוא אוהב אותי אבל אני ממש כועסת להיפרד
הוא אמר לי אני מוכן לוותר על זה והוא אוהב אותי אבל אני ממש כועסת להיפרד
אנונימית
באותו הנושא: