5 תשובות
חחח סליחה לצער אותך אבל לא ככה מוצאים חברה
וואי אני מתה על לגו אני ממש אוהבת להרכיב את זה
אנונימית
לגו פרחים בכלל זה גם ממש יפה אולי תרכיבי איתו^
אני תאמת לא יודעת אם גם לקנות כזה כי זה רק 3 ורדים וזה עולה 100+
אנונימית
לגמרי חחח ראיתי בחנות לגו וממש התלבטתי ואז הבנתי שאין לי מספיק כסף בשביל זה (היו לי עשרים שקל בארנק)