27 תשובות
את עונה לשאלות של אנשים
לענות על שאלות
את צריכה לענות על שאלות
לענות לשאלות
פשוט תעני לשאלות, אם תעזרי מי ששאל ייתן לך פרח בתור הוקרת תודה
גם אני בואי נדבר
שלום
שואל השאלה:
"היוש" זה בן או בת קודם ? ונתחיל שיחה יאללה
"היוש" זה בן או בת קודם ? ונתחיל שיחה יאללה
אני גם רוצה (אימוג'י עצוב)
שואל השאלה:
"איש נורא חכם וגם צנוע"סבבה נדבר איך אני רואה שאלות שלך גם?
"איש נורא חכם וגם צנוע"סבבה נדבר איך אני רואה שאלות שלך גם?
שואל השאלה:
ומזה הלעלות או להוריד הזה שיש בצד?
ומזה הלעלות או להוריד הזה שיש בצד?
זה סתם כדי להראות עם את מסכימה עם התשובה
^^
זה לייק ודיסלייק
זה לייק ודיסלייק
אני אשאל שאלה עכשיו ותעני כמה תשובות
שואל השאלה:
איך אני רואה איפה אתה כותב שאלה??
איך אני רואה איפה אתה כותב שאלה??
שואל השאלה:
איך אני נכנסת לשאלות שאתה כותב???
איך אני נכנסת לשאלות שאתה כותב???
^^^
זה לא יעזור, זה נראה שזה מעלה את כמות הפרחים אם יהיו לה כמה תשובות בשאלה אבל זה יחשב לה רק בתור פרח אחד.
זה לא יעזור, זה נראה שזה מעלה את כמות הפרחים אם יהיו לה כמה תשובות בשאלה אבל זה יחשב לה רק בתור פרח אחד.
בשאלות של עכשיו
שואל השאלה:
איך נכנסים לזה אני לא מבינה
איך נכנסים לזה אני לא מבינה
שואל השאלה:
רגע אני לא מוצאת את השאלה שלך איזה שאלה כתבת?
רגע אני לא מוצאת את השאלה שלך איזה שאלה כתבת?
יש את השלוש פסים בצד ימין למעלה, תלחצי ואז יופיע לך סרגל עם כל מיני אופציות, תלחצי על "כל השאלות" ויופיעו לך השאלות מעכשו
שואל השאלה:
סבבה תודה איזה כיף שעונים פה מהר
סבבה תודה איזה כיף שעונים פה מהר
בכיף, כל שאלה שתהיה לך מוזמנת לכתוב לי בקיר ואענה
שואל השאלה:
מזה בקיר איך כותבים שם?
מזה בקיר איך כותבים שם?
תלחצי על התמונת פרופיל שלי, זה יפתח לך את העמוד שלי, ככה את בעצם יכולה להסתכל על פרופילים של אנשים
לראות מה הם כותבים על עצמם, מי כותב להם וכו'
שם את יכולה לכתוב לי משהו
לראות מה הם כותבים על עצמם, מי כותב להם וכו'
שם את יכולה לכתוב לי משהו
תלחצי על השם ואז יהיה אפשרות
שואל השאלה:
תודה לכול מי שעונה!!!
תודה לכול מי שעונה!!!