3 תשובות
כן ברור
אני השגתי כזה סתם ליתר ביטחון למרות שלא באמת הייתי צריך, וזה מעולה
לא מיותר
עכשיו כל הבגרויות - כיתה זה זה בדיוק הזמן
אני מנסה להוציא עכשיו גם בכיתה יא
לפני יא, אחרי יא כבר לא יעזור לך
מנסיון.