6 תשובות
כן חיים פעם אחת יאללוש
אנונימית
אני חושבת שלא כדאי לך, זה להרוס את השיער וכדי לך ללמוד לעצב אותו כי תלתלים זה מהמם
שואל השאלה:
ק
ק
אנונימית
שואל השאלה:
^וואלה?זה לא נהיה מתולתל?
למה הפסדת
^וואלה?זה לא נהיה מתולתל?
למה הפסדת
אנונימית
חיים שלי הייתי עם החלקה עכשיו חזרתי לטבעי שלי
גם עם ההחלקה לא היו נשירות והרגשתי יותר יפה
זה לגמרי אפשרי לחזור לטבעי השיער שלי עכשיו בדיוק כמו שהיה לפני
אל תלחצי מקסימום את מחזירה הכול בסדר
גם עם ההחלקה לא היו נשירות והרגשתי יותר יפה
זה לגמרי אפשרי לחזור לטבעי השיער שלי עכשיו בדיוק כמו שהיה לפני
אל תלחצי מקסימום את מחזירה הכול בסדר
אנונימית
^השורש שלי מן הסתם צמח מתולתל אבל הוא לא היה מאוד מתולתל
בכל מקרה זה כבר תלוי בסוג שיער שלך
אם יש לך שיער שהוא מאוד מתולתל יצמח לך שורש יותר מתולתל, אם יש לך שיער יותר גלי יצמח לך שורש גלי
הסיבה שהפסקתי היא כי בזמן שעשיתי את ההחלקה לא ידעתי כל כך על החלקות ועשיתי אצל הספר הראשון שהסכים לקבל אותי כי הייתי יחסית קטנה אז וההחלקה שלו הייתה מזעזעת
בדיעבד אני יודעת להגיד שזאת עבודה ספציפית שלו, ספר אחר כנראה היה עושה לי יותר טוב
אבל מבחינתי זה נחתם כטראומה חחח והעדפתי פשוט להאריך ולחזור לשיער הטבעי שלי
יכולה להגיד לך שלצערי עד היום אני לא מצליחה להסתדר איתו:( עברו שנים מאז וניסיתי המון דברים אבל אני כרגע שוב בהתלבטות של אם לעשות החלקה
השלב שהשיער אורך באמת קצת מכוער כי בכל זאת חלק מהשיער יהיה לך חלק וחלק מתולתל אבל עוברים את זה
זה באמת לא כזה נורא אני לרוב עשיתי קוקו גבוה אז לא ממש ראו את השורש
קחי בחשבון שפשוט כנראה תלכי יותר עם אסוף (בהנחה שיש לך שורש נורא מתולתל. אם יש לך שורש גלי יכול להיות שגם לא כל כך יראו את ההבדל)
ובאמת חיים פעם אחת אז פשוט תעשי מקסימום תחזירי:)
בכל מקרה זה כבר תלוי בסוג שיער שלך
אם יש לך שיער שהוא מאוד מתולתל יצמח לך שורש יותר מתולתל, אם יש לך שיער יותר גלי יצמח לך שורש גלי
הסיבה שהפסקתי היא כי בזמן שעשיתי את ההחלקה לא ידעתי כל כך על החלקות ועשיתי אצל הספר הראשון שהסכים לקבל אותי כי הייתי יחסית קטנה אז וההחלקה שלו הייתה מזעזעת
בדיעבד אני יודעת להגיד שזאת עבודה ספציפית שלו, ספר אחר כנראה היה עושה לי יותר טוב
אבל מבחינתי זה נחתם כטראומה חחח והעדפתי פשוט להאריך ולחזור לשיער הטבעי שלי
יכולה להגיד לך שלצערי עד היום אני לא מצליחה להסתדר איתו:( עברו שנים מאז וניסיתי המון דברים אבל אני כרגע שוב בהתלבטות של אם לעשות החלקה
השלב שהשיער אורך באמת קצת מכוער כי בכל זאת חלק מהשיער יהיה לך חלק וחלק מתולתל אבל עוברים את זה
זה באמת לא כזה נורא אני לרוב עשיתי קוקו גבוה אז לא ממש ראו את השורש
קחי בחשבון שפשוט כנראה תלכי יותר עם אסוף (בהנחה שיש לך שורש נורא מתולתל. אם יש לך שורש גלי יכול להיות שגם לא כל כך יראו את ההבדל)
ובאמת חיים פעם אחת אז פשוט תעשי מקסימום תחזירי:)
אנונימית
באותו הנושא: