10 תשובות
שואל השאלה:
אז לעשות החלקה ואז לצבוע?
אז לעשות החלקה ואז לצבוע?
אנונימית
לא זה יהרוס
שואל השאלה:
אז מה לעשות
אז מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה שאין לי פתרון אחר מהחלקה יש לי שיער גלי וכל יום אני עושה מחליק והשיער שלי ממש יבש ושרוף
הבעיה שאין לי פתרון אחר מהחלקה יש לי שיער גלי וכל יום אני עושה מחליק והשיער שלי ממש יבש ושרוף
אנונימית
תעשי החלקה וחכי טיפה
ואז תצבעי
שואל השאלה:
אני לא אוהבת את השיער הטבעי שלי אני לא יכולה לראות את עצמי בלי מחליק והחלקה זה האופציה הכי טובה שלי כי בקצב הזה השיער שלי ימות מרוב המחליקים והפן ואני גם הרבה זמן רוצה לצבוע לשחור ובגלל זה חשבתי שאם אני כבר עושה את הכול אז אני אעשה ביחד באותו הזמן
אני לא אוהבת את השיער הטבעי שלי אני לא יכולה לראות את עצמי בלי מחליק והחלקה זה האופציה הכי טובה שלי כי בקצב הזה השיער שלי ימות מרוב המחליקים והפן ואני גם הרבה זמן רוצה לצבוע לשחור ובגלל זה חשבתי שאם אני כבר עושה את הכול אז אני אעשה ביחד באותו הזמן
אנונימית
תעשי החלקה , תחכי חודשיים+ ותצביעי
כן אם את כבר עושה תעשי את זה עד הסוף
כןכן
באותו הנושא: