10 תשובות
כן אם את כבר עושה תעשי את זה עד הסוף
שואל השאלה:
אז לעשות החלקה ואז לצבוע?
אנונימית
לא זה יהרוס
שואל השאלה:
אז מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
הבעיה שאין לי פתרון אחר מהחלקה יש לי שיער גלי וכל יום אני עושה מחליק והשיער שלי ממש יבש ושרוף
אנונימית
תעשי החלקה וחכי טיפה
ואז תצבעי
שואל השאלה:
אני לא אוהבת את השיער הטבעי שלי אני לא יכולה לראות את עצמי בלי מחליק והחלקה זה האופציה הכי טובה שלי כי בקצב הזה השיער שלי ימות מרוב המחליקים והפן ואני גם הרבה זמן רוצה לצבוע לשחור ובגלל זה חשבתי שאם אני כבר עושה את הכול אז אני אעשה ביחד באותו הזמן
אנונימית
תעשי החלקה , תחכי חודשיים+ ותצביעי