35 תשובות
סיס זה מלא
שואל השאלה:
מה מלא בזה. רק אנשים שלא מכירים הרבה שירים יחשבו שזה מלא
200 זה כלום זה פשוט ממש כלום במיוחד למי ששומע שירים חדשים באופן קבוע
מה מלא בזה. רק אנשים שלא מכירים הרבה שירים יחשבו שזה מלא
200 זה כלום זה פשוט ממש כלום במיוחד למי ששומע שירים חדשים באופן קבוע
אנונימית
אני מכירה מלא שירים אבל זה מגיע לגג 100
שואל השאלה:
^^ איך את מכירה מלא שירים וזה מגיע לגג 100?
אז את כנראה לא מכירה מלא שירים באופן מוגזם.
או שאת מוותרת על חלק מהם
^^ איך את מכירה מלא שירים וזה מגיע לגג 100?
אז את כנראה לא מכירה מלא שירים באופן מוגזם.
או שאת מוותרת על חלק מהם
אנונימית
לא הגיוני שמעצבן אותך
200 שירים זה 14 שעות פלוס של פלייליסט
200 שירים זה 14 שעות פלוס של פלייליסט
שואל השאלה:
נו זה קצת.
נו זה קצת.
אנונימית
ברה^
אנונימית
שואל השאלה:
כבר הסברתי שרק אנשים ממש ממש בררניים שמקשיבים ל5 זמרים בקושי יחשבו ש200 שירים זה הרבה
כבר הסברתי שרק אנשים ממש ממש בררניים שמקשיבים ל5 זמרים בקושי יחשבו ש200 שירים זה הרבה
אנונימית
אני לא מקשיבה ל5 זמרים אני מקשיבה למלא אבל אני לא שומעת 14 שעות 200 שירים...
שואל השאלה:
מי אמר שאת צריכה לשמוע 14 שעות 200 שירים?? גם אני לא עושה את זה
אבל אני גם לא אומרת ש200 שירים זה הרבה
מי אמר שאת צריכה לשמוע 14 שעות 200 שירים?? גם אני לא עושה את זה
אבל אני גם לא אומרת ש200 שירים זה הרבה
אנונימית
נו הבנו שאת חושבת ש200 שירים זה לא הרבה יאללה זהו למי אכפת
שאנשים ישמעו כמה זמרים שהם רוצים
שואל השאלה:
הבעיה היא שאם אני שואלת מה לעשות אם זה שקשה לי לבחור מה לשמוע כי אני מכירה מלא שירים, אז אנשים אומרים "גם אני מכיר מלא שירים" והם לא קולטים שלא מדובר באותו מספר??
כאילו הם מדברים על 200 ואני מדברת על 20,000 אז מעצבן שהם מתעקשים שזה הרבה
הבעיה היא שאם אני שואלת מה לעשות אם זה שקשה לי לבחור מה לשמוע כי אני מכירה מלא שירים, אז אנשים אומרים "גם אני מכיר מלא שירים" והם לא קולטים שלא מדובר באותו מספר??
כאילו הם מדברים על 200 ואני מדברת על 20,000 אז מעצבן שהם מתעקשים שזה הרבה
אנונימית
מה זה קשה לך לבחור שימי שיר שאת אוהבת כשהוא מסתיים תעבירי לשיר אחר אני מת
וזה שאת יודעת הרבה שירים לא אומר ש200 זה גם לא הרבה
וזה שאת יודעת הרבה שירים לא אומר ש200 זה גם לא הרבה
אני לא מבין למה כל-כך אכפת לך מזה שאנשים אומרים ש200 שירים זה הרבה
שואל השאלה:
אני אוהבת הרבה שירים אבל ברור שלא תבין וזה מעצבן
אני אוהבת הרבה שירים אבל ברור שלא תבין וזה מעצבן
אנונימית
200 שירים זה הרבה אחותי
יש לי פלייליסט ראשי עם 4500 שירים אז אני לא ממש יכול לדבר פה
אבל כעיקרון מה אכפת לך? שימשיכו לחשוב שזה הרבה ואת פשוט תדעי שיש לך טעם יותר מגוון מהם
אבל כעיקרון מה אכפת לך? שימשיכו לחשוב שזה הרבה ואת פשוט תדעי שיש לך טעם יותר מגוון מהם
אני מכיר כמעט 200 שירים שהם רק של הביטלס, זה לא בעיה להגיע ל500 או אלף שירים
הבנו שאת מגניבה שיש לך חמש מאות שירים בפלייליסט, את לא צריכה להתגאות בזה
ודרך אגב, מאתיים שירים זה לא כזה קצת
ודרך אגב, מאתיים שירים זה לא כזה קצת
זה לא הרבה אבל פלייליסט עם הרבה שירים זה לא כיף.
האלגוריתם הורס את זה שהשאפל גרוע ובדרכ שאני שם שיר מתוך פלייליסט של 350 שירים בסוף זה חוזר על אותם 20 שירים כל פעם.
האלגוריתם הורס את זה שהשאפל גרוע ובדרכ שאני שם שיר מתוך פלייליסט של 350 שירים בסוף זה חוזר על אותם 20 שירים כל פעם.
200 שירים זה אולי קצת, אבל 20 אלף זה מוגזם, 20,000 זה חוסר חיים.
אנונימית
שואל השאלה:
מה מוגזם בזה
מה מוגזם בזה
אנונימית
זה יותר מדי
אנונימית
שואל השאלה:
זה שאת לא שומעת הרבה שירים לא אומר שזה יותר מדי
זה שאת לא שומעת הרבה שירים לא אומר שזה יותר מדי
אנונימית
אבל זה כן
ועל אותו עיקרון זה שההגדרה שלך לקצת שירים זה 1000 לא אומר שזה קצת. פשוט כי שלך יותר מדי זה נראה לך קצת
הכל יחסי
ועל אותו עיקרון זה שההגדרה שלך לקצת שירים זה 1000 לא אומר שזה קצת. פשוט כי שלך יותר מדי זה נראה לך קצת
הכל יחסי
אנונימית
שואל השאלה:
תסבירי איך בדיוק 20,000 שירים זה יותר מדי במיוחד כשמדובר על תקופה ארוכה שבה אני שומעת מוזיקה?
תסבירי איך בדיוק 20,000 שירים זה יותר מדי במיוחד כשמדובר על תקופה ארוכה שבה אני שומעת מוזיקה?
אנונימית
לא הגיוני מה את רוצה
שואל השאלה:
זה לא
אם אני שומעת מוזיקה 10 שנים ואני מקשיבה כל יום ל5 שירים חדשים נגיד (ואפילו יותר), אז כנראה שאחרי 10 שנים זה יגיע למספר די גבוה של שירים.
כמו שאמרתי אם את לא מקשיבה הרבה למוזיקה אז הגיוני ש20,000 יראה לך מספר מוגזם
אבל תחשבי שאני שומעת כמה להקות
ולכל להקה יש נגיד 10+ אלבומים
ובכל אלבום יש 14 שירים בממוצע
עכשיו תכפילי את זה ב 500 להקות וזמרים (מבחר קטן שאני שומעת הכי הרבה)
ותביני איך מגיעים למספר כזה.
וחוסר חיים אין לי תאמיני לי אני עושה הרבה
זה לא
אם אני שומעת מוזיקה 10 שנים ואני מקשיבה כל יום ל5 שירים חדשים נגיד (ואפילו יותר), אז כנראה שאחרי 10 שנים זה יגיע למספר די גבוה של שירים.
כמו שאמרתי אם את לא מקשיבה הרבה למוזיקה אז הגיוני ש20,000 יראה לך מספר מוגזם
אבל תחשבי שאני שומעת כמה להקות
ולכל להקה יש נגיד 10+ אלבומים
ובכל אלבום יש 14 שירים בממוצע
עכשיו תכפילי את זה ב 500 להקות וזמרים (מבחר קטן שאני שומעת הכי הרבה)
ותביני איך מגיעים למספר כזה.
וחוסר חיים אין לי תאמיני לי אני עושה הרבה
אנונימית
לא הבנתי איך זה קשור שבכל להקה יש 14 שירים
זה שללהקה יש x שירים לא אומר שאני מתחברת לכולם. אני יכולה לאהוב מתוך 14 שירים של להקה רק 4 שירים, אני לא חייבת לשמוע את כל השירים של הזמר, זה שאני אוהבת חלק מהשירים שלו לא אומר שאת כולם.. אז לא, זה לא מצטבר אצלי ככה. באמת נראה לך שרוב בני האדם מוסיפים את כל ה14 שירים של הלהקה לפלייליסט? תמיד יש שירים שחלקם לא טובים אצל כל זמר
לא הבנתי את ההיגיון שלך
אני לא מוסיפה לפלייליסט שירים של זמר סתם ככה
זה שללהקה יש x שירים לא אומר שאני מתחברת לכולם. אני יכולה לאהוב מתוך 14 שירים של להקה רק 4 שירים, אני לא חייבת לשמוע את כל השירים של הזמר, זה שאני אוהבת חלק מהשירים שלו לא אומר שאת כולם.. אז לא, זה לא מצטבר אצלי ככה. באמת נראה לך שרוב בני האדם מוסיפים את כל ה14 שירים של הלהקה לפלייליסט? תמיד יש שירים שחלקם לא טובים אצל כל זמר
לא הבנתי את ההיגיון שלך
אני לא מוסיפה לפלייליסט שירים של זמר סתם ככה
אנונימית
שואל השאלה:
ברור שלא, אבל אני מתכוונת לזה שאם אני שומעת הרבה להקות ומקשיבה להרבה שירים אז יש יותר סיכוי שאני אוהב יותר שירים.
ואני דווקא כן אוהבת רוב השירים של להקות שאני שומעת... אני לא מאוד בררנית במוזיקה אני שומעת גם כל מיני סגנונות
ברור שלא, אבל אני מתכוונת לזה שאם אני שומעת הרבה להקות ומקשיבה להרבה שירים אז יש יותר סיכוי שאני אוהב יותר שירים.
ואני דווקא כן אוהבת רוב השירים של להקות שאני שומעת... אני לא מאוד בררנית במוזיקה אני שומעת גם כל מיני סגנונות
אנונימית
בסדר יש כאלה שכן בררנים כמוני
אנונימית
שואל השאלה:
בדיוק!!
200 שירים זה פשוט להקה
בדיוק!!
200 שירים זה פשוט להקה
אנונימית
להקה ממש טובה יש לציין חחח
לא צריכה להסביר זה פשוט מדבר בעד עצמו^
אנונימית
באותו הנושא: