6 תשובות
הגיוני
כן
גם אותי וגם אלפי אחרים
הגיוני
אנונימית
לא ממש.. צריך להכיל ולקבל את כולם, אני לא חושבת שזה נכון לשפוט מישהו מבלי שנידע מה המניעים והכוונות האמתיים שלו.. למשל אם זה באמת מרוע ופרנסיפ- כן זה מעצבן ואפילו מגעיל.. אך אם הוא מעדיף להתפלל למשל, או הוא נכה (שלא נראה לעין) ולא יכול לעמוד, או ממהר לבית חולים כי אישתו בלידה נגיד ולכן נוסע בשעת צפירה לא יודעת מה אין צורך לפשוט ולהתעצבן שכל אחד יעשה מה שהוא רואה לנכון לעשות.
ברור שזה הגיוני!
אבל בסוף כל אחד מחליט עם עצמו...