6 תשובות
אני חושבת שהשלב הראשון הוא אחיד, אבל הוא מורכב מכמה מבחנים, ולפי ההצלחה שלך במבחנים מסוימים יחליטו לגבי זימון שלך למסלול מסוים. אפשר ממש לא להצליח במבחנים מסוימים, כן להצליח באחרים ולעבור לשלב הבא
שואל השאלה:
אני פשוט הבנתי שלא כולם מקבלים את אותם מבחנים
הבנתי. בכל מקרה, לי היה את המבחן, למרות שאני לא במגמת מדמ"ח
כן
בשלב הראשון יש לכולם את אותו מבחנים חוץ מבנים עם פרופיל קרבי שיש להם רק את המבחנים של חבצלות וארזים
גם אני לא למדתי מדעי המחשב והיה לי את המבחן
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי, תודה על התשובות עזרתם לי מאוד!
בכיף והמון בהצלחה במיונים!!
אנונימית