חברות דילמה אני בחבורה עם עוד כמה בנות וביניהן החברה הכי טובה שלי
עכשיו אני באמת לא מנסה ורוצה למנוע שום דבר מאף אחד אבל מרגיש לי שיש בת אחת בחבורה שהיא גם חברה שלי ומרגיש שהיא נכנסת באמצע כזה ובינינו.עכשיו ברור שאני צריכה לדעת את המעמד של והכל ולא לפקפק בעצמי וגם ברור שיהיה לה עוד חברות אבל מרגיש שאין לנו מומנטים שלנו לבד ותמיד איכשהו היא כלולה גם מה עושים???יש מצב זה נשמע רע אבל יש מצב לא הסברתי את עצמי טוב