16 תשובות
זונדה זה הצינור, דרכו יעבירו לך מזון לתוך הגוף כמה זמן שצריך ויכניסו את הכמות שהגוף שלך צריך
אני לא חוויתי בעצמי אבל הבנתי שזה קצת לא נעים
אבל זה זמני את לא תהיי עם זה שבועות
אני לא חוויתי בעצמי אבל הבנתי שזה קצת לא נעים
אבל זה זמני את לא תהיי עם זה שבועות
אנונימית
היי אהובה ❤
אני מכירה אדם מאוד מקרוב שעבר את התהליך.
הכניסו לו זונדה מספר פעמים , בואי נגיד שזו לא החוויה הכי ואו אבל אם האחות טובה זה יעבור מהר וחלק. עניין של דקה וחצי שתיים בגג.
אני לא יכולה להגיד לך כמה קלוריות , הם שולטים במצב. ומחליטים כמה הם מזינים אותך דרך זה. את די מאבדת פה שליטה על המודעות בכמות האכילה ועל האכילה , אני מאוד מקווה שתצליחי לטפס למעלה. שולחת חיבוק ! ואת מוזמנת לכתוב לי תמיד ❤
אני מכירה אדם מאוד מקרוב שעבר את התהליך.
הכניסו לו זונדה מספר פעמים , בואי נגיד שזו לא החוויה הכי ואו אבל אם האחות טובה זה יעבור מהר וחלק. עניין של דקה וחצי שתיים בגג.
אני לא יכולה להגיד לך כמה קלוריות , הם שולטים במצב. ומחליטים כמה הם מזינים אותך דרך זה. את די מאבדת פה שליטה על המודעות בכמות האכילה ועל האכילה , אני מאוד מקווה שתצליחי לטפס למעלה. שולחת חיבוק ! ואת מוזמנת לכתוב לי תמיד ❤
ממש לא ממזמן ההייתי גם אני מחוברת לזונדה זה חוויה לא נעימה והרגשה של חוסר שליטה אבל מבטיחה לך שזה תהליך מרפא ששווה את זה עם כמה שהוא קשה מאוד. וזה פשוט אנשור שנכנס ישר לקיבה למי שלא מוכן לשתף פעולה ומתקשה לשתות דרך הפה
אנונימית
שולחת לך חיבוק אנונימית ! אני גאה בך שאת מנסה לעזור לעצמך ! תעזרו לעצמכן בנות ❤ אנחנו ננצח את המלחמה ביחד ! גם אני איתכן ! ❤
שואל השאלה:
זהו הכניסו לי אבל עכשיו לא מוציאים לי את זה עד שאני אוכלת את כל התפריט שיש לי במלואו וכל פעם שנגיד אוכל ארוחה יורידו לי בכמות ששמים בזונדה
אבל איך אני אמורה לאכול עם זונדה גם אם שמים רגע את הנפשי בצד פיזית זה לא כואב ברמות? כי אני עכשיו בולעת או מדברת וזה פשוט בלתי נסבל
זהו הכניסו לי אבל עכשיו לא מוציאים לי את זה עד שאני אוכלת את כל התפריט שיש לי במלואו וכל פעם שנגיד אוכל ארוחה יורידו לי בכמות ששמים בזונדה
אבל איך אני אמורה לאכול עם זונדה גם אם שמים רגע את הנפשי בצד פיזית זה לא כואב ברמות? כי אני עכשיו בולעת או מדברת וזה פשוט בלתי נסבל
אנונימית
אפשרי לדבר איתך בפרטי ? תוכלי לכתוב לי.
אני מבינה אותך ממש ❤
אני מבינה אותך ממש ❤
נכון זה היה לי ממש ככה שעד שלא אוכלים תפריט מלא בלי איחורים לא מורידים מהזונדה וזה היה לי בלתי נסבל התחושה של זה בכללי ולשתות ולאכול אבל תזכרי שפשוט אם תתמסרי לתהליך , התהליך שלך התקצר ואיתו הסבל אם כמה שזה קשה תזכירי לעצמך אם את רוצה תהליך קצר וקשה או ארוך וקשה
תלוי בך אבל בסוף בעזרת השם את את תעברי את זה תקלי על עצמך לעבור תסבל הזה מהר ואם את צריכה לדבר אני ממש פה עברתי את זה ממש לפניי שבועיים שלוש
אנונימית
ובהתחלה הפיזי קשה ההרגשה של הזונדה וההתחלה מגרה ושורפת קצת אבל אחריי יום יומיים מתרגלים לזה כבר ושוחכים
אנונימית
שואל השאלה:
איך עושים את זה
בלילה הראשון הדופק שלי היה נמוך אבל אז ביום השני שאכלתי קצת כדי לא לקבל זונדה ואתמול כששמו לי פשוט ואמרו לי היום שהיה שיפור והכל אז אני מרגישה שלא מגיע לי לאכול ושאני בסדר ולא חולה מספיק
איך עושים את זה
בלילה הראשון הדופק שלי היה נמוך אבל אז ביום השני שאכלתי קצת כדי לא לקבל זונדה ואתמול כששמו לי פשוט ואמרו לי היום שהיה שיפור והכל אז אני מרגישה שלא מגיע לי לאכול ושאני בסדר ולא חולה מספיק
אנונימית
שואל השאלה:
^^בלילה כל הזמן התעטשתי בלי הפסקה וזה כאב רצח זה בסדר נכון? זה תמיד מפחיד אותי שמשהו יזוז שם
וגם כל פעם שאני בולעת או מדברת כל הזונדה בגרון ובאף פשוט כזה זזה וזה כלכך מציק זה יעבור?
^^בלילה כל הזמן התעטשתי בלי הפסקה וזה כאב רצח זה בסדר נכון? זה תמיד מפחיד אותי שמשהו יזוז שם
וגם כל פעם שאני בולעת או מדברת כל הזונדה בגרון ובאף פשוט כזה זזה וזה כלכך מציק זה יעבור?
אנונימית
אל תבהלי אהובה ! זה עניין של כמה ימים ואת תתרגלי. זה לא נוח , מציק ומעקץ אבל את בסוף תתרגלי לזה. שום דבר לא יזוז ואת לא יכולה להזיק למצב ❤ את באישפוז במחלקת הפרעות אכילה ? או מיון / פנימית ?
מבינה אותך ממש הרגשתי ממש כמוך לא מספיק חולה ומתגבר התחושה כשאומרים לך הפוך ממנה שאת רוצה לשמוע "את בשיפור" "נראת יותר טוב"
את תשמעי את זה עוד הרבה ואת צריכה להזכיר לעצמך שאת מחלימה ולהזכר בחיים שלפניי אם כמה שזה קשה ההבראה תמשיכי בהחלמה אם כל הרעשי רקע בראש
את תשמעי את זה עוד הרבה ואת צריכה להזכיר לעצמך שאת מחלימה ולהזכר בחיים שלפניי אם כמה שזה קשה ההבראה תמשיכי בהחלמה אם כל הרעשי רקע בראש
כן זה עובר ההרגשה של הזונדה תיהיי חזקה❤
אנונימית
שואל השאלה:
^^^עכשיו אני במחלקת ילדים רגילה עד שהכל יהיה אצלי תקין פיזית כשאני אוכלת בעצמי והכל לא בזכות הזונדה זה בערך מה שאמרו לי
ואני בהמתנה לאשפוז יום בהדרים שזה אמור להיות ממש כל רגע אז אני מקווה להשתחרר לפני שיגיע לי התור אבל גם אמרו להורים שלי שבגלל המצב אני גם יכול להיות אצטרך אשפוז מלא אז נרשמנו לאינטייק
^^^עכשיו אני במחלקת ילדים רגילה עד שהכל יהיה אצלי תקין פיזית כשאני אוכלת בעצמי והכל לא בזכות הזונדה זה בערך מה שאמרו לי
ואני בהמתנה לאשפוז יום בהדרים שזה אמור להיות ממש כל רגע אז אני מקווה להשתחרר לפני שיגיע לי התור אבל גם אמרו להורים שלי שבגלל המצב אני גם יכול להיות אצטרך אשפוז מלא אז נרשמנו לאינטייק
אנונימית
בהצלחה אלופה ! גם אני בהמתנה לאשפוז מלא בתל השומר ❤
באותו הנושא: