9 תשובות
כי צריך לעשות את זה בצורה הכי בריאה שיש
לגרום לאנשים עם הפרעה נפשית לעלות בצורה קיצונית זה מסוכן
לגרום לאנשים עם הפרעה נפשית לעלות בצורה קיצונית זה מסוכן
כי לא מנסים לדחוף לך
מנסים להכננס כמה שצריך לא מדי
מנסים להכננס כמה שצריך לא מדי
כי לאכול דברים משמינים יעשה להם טריגר
כי לא כולן רוצות לאכול "דברים משמנים" לפחות לא על ההתחלה
ואגוזים וחלבה כן יש בתפריט פשוט באישפוז מלא אסור להביא אגוזים
ואגוזים וחלבה כן יש בתפריט פשוט באישפוז מלא אסור להביא אגוזים
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם אני עושה לעצמי נזק
אני לא יודעת אם אני עושה לעצמי נזק
אנונימית
שואל השאלה:
למה שיהיה אסור^^
היית באשפוז?
למה שיהיה אסור^^
היית באשפוז?
אנונימית
שואל השאלה:
אני לפני אשפוז ואני מנסה להשמין לבד
כדי לא להגיע לשם
אני לפני אשפוז ואני מנסה להשמין לבד
כדי לא להגיע לשם
אנונימית
כי הפרעות אכילה זאת הפרעה נפשית לא פיזית
המטרה היא לעזור לבן אדם לשפר את מערכת היחסים עם אוכל לא לגרום לו להשמין
לא כל הבנות שסובלות מהפרעות אכילה הן בתת משקל
ולא כל ההפרעות אכילה הן אותו דבר יש גם אכילה כפייתית ויש בינג'ים של אכילה
המטרה היא לעזור לבן אדם לשפר את מערכת היחסים עם אוכל לא לגרום לו להשמין
לא כל הבנות שסובלות מהפרעות אכילה הן בתת משקל
ולא כל ההפרעות אכילה הן אותו דבר יש גם אכילה כפייתית ויש בינג'ים של אכילה
אם המטופלת בתת משקל ממש נמוך אז מפחדים מ refeeding syndrome ברוב המקרים
אבל גם כי זה פשוט לא בריא לא פיזית ולא נפשית וזה רק יגרום לרצות לצאת מהאשפוז
אבל גם כי זה פשוט לא בריא לא פיזית ולא נפשית וזה רק יגרום לרצות לצאת מהאשפוז
באותו הנושא: