10 תשובות
זו בעיה באמת לחגוג חג של עבודה זרה
כי הם מושפעים ולא מבינים מה הם חוגגים
דור של כבשים...
דור של כבשים...
אנונימי
שואל השאלה:
כי הם פיזית חוגגים לזכר נוצרים שמתו(אני מדברת על האלווין) ווד דברים וכיאלו דיי
כי הם פיזית חוגגים לזכר נוצרים שמתו(אני מדברת על האלווין) ווד דברים וכיאלו דיי
אני אישית חושב שהם לא מתכוונים לכך אבל זו בעיה הלכתית חמורה
אם הם חגגו הם לא יהודים
לא ממש יודעת בעצמי נכון חגים מגניבים אבל זה ליטרלי חג לא יהדוי והם חוגגים את זה
כנראה סתם חושבים שזה מגניב
כנראה סתם חושבים שזה מגניב
כי בא להם אז שיחגגו וכן יש נוצרים שחוגגים חנוכה
^למה שהם יחגגו חגים שהם לא של יהודים
תשאלי אותם
למה שלא יחגגו? אם הם אוהבים את המסורת ואת המנהגים אז אין פה שום בעייה, הם לא פוגעים באף אחד.
באותו הנושא: