5 תשובות
תעשי מה שאת מרגישה, אין זמן מוגדר
העיקר תהיי שלמה, סומכת עליך
העיקר תהיי שלמה, סומכת עליך
זה הזוי ומוקדם מדי
מה לעזאזל את עושה בסטיפס בגיל הזה
אנונימי
אם את בספקות אם זה מוקדם מידי אז כנראה שזה מוקדם מידי
אין הגדרת זמן בקשר כל אחד והקצב שלו
אין הגדרת זמן בקשר כל אחד והקצב שלו
שואל השאלה:
מבחינתי זה אחלה-הסביבה אומרת שלא
מבחינתי זה אחלה-הסביבה אומרת שלא
אנונימית
באותו הנושא: