3 תשובות
אני גם הייתי ככה
זה כי את חושבת שמסתכלים עלייך ולא נעים לך עכשיו לאכול לידם כי זאת לא הפעולה הכי אסטית כשבתכלס זה לא נראה חריג בכלל והם לא באמת מסתכלים על הביסים סתם רואים ילדה אוכלת חח כמו שכל אחד כמעט שרואים אותו אוכל אוכל
זה כי את חושבת שמסתכלים עלייך ולא נעים לך עכשיו לאכול לידם כי זאת לא הפעולה הכי אסטית כשבתכלס זה לא נראה חריג בכלל והם לא באמת מסתכלים על הביסים סתם רואים ילדה אוכלת חח כמו שכל אחד כמעט שרואים אותו אוכל אוכל
זה יכול לעזור לך:
להתחיל לשאול את עצמך שאלות ולשנות את התפיסה שלך לגבי איך שאת רואה דברים, למשל "למה אני באמת חסרת ביטחון?" , "זה באמת כזה נורא?" "למה מה רע בי?" , "יש המון אנשים בעולם וכולם שונים למה שארגיש חסרת ביטחון יש בי אחלה דברים" , "האם אנשים באמת שמים לב לכל דבר שאני עושה כמו שאני חושבת שהם או שאני צריכה יותר להשתחרר כי אני בתכלס גם לא שמה לב לשלהם?" , "עצם זה שאת בנאדם עוד מלפני שיודעים עלייך משהו מגיע לך לפחות יחס בסיסי של כבוד אז מי שמתייחס אלייך רע סתם ככה הוא הבעיה וכנראה ממש חסר ביטחון עד כדי כך שהוא מנסה לעלות תצמו על חשבון אחרים אז למה שאני בכלל אשים עליו?" , דברים שאחרים עושים שאני חוששת קצת שישפטו אותי עליהם נראים לי נורמלים לגמרי וגם לאחרים, האם זה סתם בראש שלי שזה יראה חריג?" , "תמיד יש יותר טובים ופחות בכל תחום אז להם יש את הדברים שלהם ולי יש את שלי זה לא הופך אף אחד מאיתנו ליותר טוב או פחות טוב מהשני אז כמו שהם מתנהגים בביטחון ולא כלכך חוששים גם אני ראויה לכך ויכולה בהחלט" , "למה מי הם שישפטו אותי?" , פשוט תגידי לעצמך כל יום כל מיני שאלות בסגנון ואת תגיעי לגילויים משם שיוציאו אותך מהחוסר ביטחון לגמרי.
להתחיל לשאול את עצמך שאלות ולשנות את התפיסה שלך לגבי איך שאת רואה דברים, למשל "למה אני באמת חסרת ביטחון?" , "זה באמת כזה נורא?" "למה מה רע בי?" , "יש המון אנשים בעולם וכולם שונים למה שארגיש חסרת ביטחון יש בי אחלה דברים" , "האם אנשים באמת שמים לב לכל דבר שאני עושה כמו שאני חושבת שהם או שאני צריכה יותר להשתחרר כי אני בתכלס גם לא שמה לב לשלהם?" , "עצם זה שאת בנאדם עוד מלפני שיודעים עלייך משהו מגיע לך לפחות יחס בסיסי של כבוד אז מי שמתייחס אלייך רע סתם ככה הוא הבעיה וכנראה ממש חסר ביטחון עד כדי כך שהוא מנסה לעלות תצמו על חשבון אחרים אז למה שאני בכלל אשים עליו?" , דברים שאחרים עושים שאני חוששת קצת שישפטו אותי עליהם נראים לי נורמלים לגמרי וגם לאחרים, האם זה סתם בראש שלי שזה יראה חריג?" , "תמיד יש יותר טובים ופחות בכל תחום אז להם יש את הדברים שלהם ולי יש את שלי זה לא הופך אף אחד מאיתנו ליותר טוב או פחות טוב מהשני אז כמו שהם מתנהגים בביטחון ולא כלכך חוששים גם אני ראויה לכך ויכולה בהחלט" , "למה מי הם שישפטו אותי?" , פשוט תגידי לעצמך כל יום כל מיני שאלות בסגנון ואת תגיעי לגילויים משם שיוציאו אותך מהחוסר ביטחון לגמרי.
תגידי שאת לא מרגישה טוב
באותו הנושא: