3 תשובות
לנג'ס למפקדים עוד קצת, ממש לשבת להם על הראש, לנסות עוד פעם להגיש 55 עם ניסוח טוב, לנסות למצוא אולי תקנים פנויים בבסיס שאליהם את/ה מכוונ/ת. אם זה לא הולך בפעם השלישית כנראה שזה לא נועד, וחבל לבזבז זמן על להתבאס, אם זה כבר לא קורה בפעם השלישית אין ברירה לקבל את המצב הנתון.
שואל השאלה:
^נשאר לי כבר 9 חודשים לשירות ואין תמיכה מצד המפקדים+ בדקו לי למחליף ולא נמצא.. אוף המצב הזה ככ מדכא אותי
^נשאר לי כבר 9 חודשים לשירות ואין תמיכה מצד המפקדים+ בדקו לי למחליף ולא נמצא.. אוף המצב הזה ככ מדכא אותי
אני מבינה אבל את לא חושבת שלהמשיך להתעסק על זה זה סתם חבל? תנסי להנות מהזמן שנשאר, אני כשאישרו לי את הטופס השני נשארה לי שנה וחצי, למה כל כך רע לך שם?
באותו הנושא: