7 תשובות
איך להתגבר

1.לשבת כמה שצריך בחדר לבד ולבכות את החיים(במידה שפויה, לא יותר משבועיים)
2. להתחיל לצאת עם חברות יותר
3. להתחיל להשקיע בעצמך: סקין קייר, בגדים חדשים, עיצוב החדר, עיצוב השיער, להתאמן, לאכול בריא
4. להצטלם! כל פעם שאת מרגישה יפה תצטלמי, תני לעצמך את הכמה דקות האלו להתמקד רק בעצמך וביופי שלך!!! ותעלי דברים! יגיבו לך ויתנו לך לייקים ואת תרגישי כמה שאת מיוחדת ואהובה גם אם זה באינטרנט
5. תבני את הביטחון שלך, תתחילי עם בנים רק בשביל להרגיש מלאת ביטחון, תדברי עם אנשים, צאי מהאזור נוחות ואת תרגישי מצוין!!!
שואל השאלה:
1. אני בוכה עליו כבר שלושה חודשים כל לילה
2. אין לי חברות (כאילו שתיים בלחץ)
3. אני תמיד משקיעה בעצמי
4. תמיד מצטלמת!!
5.מלא מתחילים איתי ואני לא זורמת כי לא באלי לשחק באנשים
אנונימית
אז מכל זה הכי טוב שאני יכולה לתת לך זה זמן נטו זמן הזמן מרפא מעביר ומשכיח את הכל
שואל השאלה:
אני מרגישה דפוקה הוא התגבר עליי אחרי שבועיים מצא מישהי חדשה ואני אחרי שלושה חודשים אוכלת את הלב בגלל זה ופוסלת כל בן אדם שמנסה להתקרב
אנונימית
להחליף אותו ממש מהר
אנונימית
שמים עליו אלף ז ומתקדמים כי הוא לא שווה אותך
היי אחותי אני איתך באותה סירה אם בא לך לדבר על זה אני פה יותר מאשמח להקשיב לך