9 תשובות
שואל השאלה:
אני מאובחנת עם קשב וריכוז ולוקחת פנידין זה ממש דומה לקונצרטה כי אין בבית מרקחת
ואני תמיד יושנת טוב לפני
יש מצב שזה קשור לכדורים? כי הם לא עוזרים לי להתרכז בכלל רק מורידים לי את התיאבון גורמים לי להיות זומבי
שואל השאלה:
לדבר דווקא מוציא אותי עוד יותר מריכוז
תנסי בלי
או תחליף טבעי
שואל השאלה:
ניסיתי גם לא לקחת את הכדורים זה לא עזר בכלל

המלצה לכדורים אחרים??
תקשיבי לי יש בעיית קשב וריכוז חמורה
שבנהיגה היא הכי חמורה
בשיעור 100
המורה אמר לי שצריך לבחון אם אני יכולה לנהוג
את בטוח לא במצב הזה
תשאלי את המורה הוא אמור לדעת
ואפשר לדבר עם הרופא משפחה
אנונימית
לדבר בקול כאילו את בתסריט
בטוחה שהטעויות הן מחוסר ריכוז? ולא פשוט כי את עדיין לא טובה מספיק?
תשני ותאכלי לפני שיעור
מסטיק
שירים
לחשוב כל הזמן מה עושים עכשיו
לדבר בקול
אנונימית