5 תשובות
אהבתיי
וואו לא ציפיתי כי בדרך כלל אני לא אוהבת ככ להקות בנות אבל זה שיר ממש טוב
והראפ של סואה>>
והראפ של סואה>>
ממש טוב!
נחמד
לא משהו שהייתי שומע סתם ככה
לא משהו שהייתי שומע סתם ככה
אהאהאהאהאהא בילי אהבת חיי!!!!
שיר מושלם מושלם מושלם כמו כול השירים שלהן
שיר מושלם מושלם מושלם כמו כול השירים שלהן
באותו הנושא: