5 תשובות
אהבתיי
וואו לא ציפיתי כי בדרך כלל אני לא אוהבת ככ להקות בנות אבל זה שיר ממש טוב
והראפ של סואה>>
ממש טוב!
נחמד
לא משהו שהייתי שומע סתם ככה
אהאהאהאהאהא בילי אהבת חיי!!!!
שיר מושלם מושלם מושלם כמו כול השירים שלהן