6 תשובות
לקנות כי אז הדירה בבעלותי
לקנות
בעיקרון אם יהיה לי כסף אז לקנות כי אז זה הופך ללגמרי שלי ולא פתאום אומרים לי שהם צריכים את הדירה
עדיף לך להשכיר ובינתיים להרוויח כסף טוב ושתהיה יותר מבוגרת ותהיי מבוססת טוב מבחינהה כספית עדיף לך רק אז לקנות ארמון
לקנות דירה זה לקנות את הדירה שתהיה שלך וזה יקר יותר
ולהשכיר זה לשלם כל חודש דמי שכירות והדירה לא בבעלותך
אין העדפה זה יותר לפי היכולת והצורך שלך
לקנות אם אני יכולה לעמוד בזה אבל כרגע שכירות..
אנונימית