4 תשובות
לחסוך בנתיים שאת אצל ההורים (:
כאילו אם יש לך כסף אז תקני ואז לא תצטרכי לשלם כל חודש הרבה כסף אבל מצד שני אם את רוצה לעבור דירה נגיד אז את יותר מסתבכת נגיד מי רוצה לקנות אותה ומודעות וכאלה
לא שאני מבינה בזה משהו((:
לא שאני מבינה בזה משהו((:
או שתשכירי עם חברים חצי חצי
אם למישהו מתאפשר לקנות דיקה כיום אז לקנות
באותו הנושא: