התחברות
הרשמה
למה אין לי למטה את האופציה של לענות על שאלות?
28 באוקטובר 2024, 13:37
תשובות
שאלות בסטיפס
נאמני סטיפס
למה
מידע על סטיפס
3 תשובות
זה נתקע לי גם לפעמים, תעשי רענון למסך.
Y
YIAPM
כי באגים
כ
כפכפון
יש באגים לפעמים
צריך לרענן
Ben
באותו הנושא:
לנאמני סטיפס יש את האופציה לענות על שאלות?
האם קיימת אצלכם האופציה לענות על השאלה הזאת?
שאלת הארי פוטר:מה אתם מעדיפים?(דעתי והאופציות כתובות למטה)
למה אני לא רואה את האופציה של חברים לעט למטה באופציות של השאלות?
נתנו לי את האופציה לבחור שיר לצלצול של הבית ספר ..המשך למטה
איך זה שיש כאלו שעונים על שאלות מ2016, 2017 ושנים קודמות ואני לא יכולה לענות? אין לי את האופציה הזאת למה?
מישהו שמבין בצבא ויכול לענות לי על שאלה (פירוט למטה)
בבקשה בבקשה תכנסו לשאלה למטה , שאלה שכולם יכולים לענות עליה
שאלה חשובה למטה לענות בבקשה
פריקה ושאלה למטה מי שיכול לענות אשמח מאוד!
למה כבר אי אפשר לענות על שאלות מ2019 ומטה?