5 תשובות
גם לי אין
שואל השאלה:
אני משתמשת באתר אין אפליקציה לאייפון
אני משתמשת באתר אין אפליקציה לאייפון
אנונימית
שואל השאלה:
אבל יש כאלו שעונים זה שולח לי התראות על שאלות ישנות ששאלתי או שאלות ישנות שעניתי עליהן אז
אבל יש כאלו שעונים זה שולח לי התראות על שאלות ישנות ששאלתי או שאלות ישנות שעניתי עליהן אז
אנונימית
אי אפשר לענות על שאלות ישנות מדי
כאשר נמצאים באתר דרך האפליקציה האפשרות לענות על שאלות שזמנם "פג תוקף" תהייה ניתנת. האפליקציה בנתיים זמינה אך ורק לאנדרואיד, לאייפון לא.
בהצלחה.
בהצלחה.
באותו הנושא: