7 תשובות
שמעי נשמע שהבלימה שלו לגיטימית כי את רואה את הרכב אז את חייבת לתת לו זכות קדימה אפילו אם יש לך זמן להיכנס, לדעתי מכשילים על כל מה שקשור לאי מתן זכויות קדימה, תנסי לדבר עם המורה שלך לראות אם הוא חושב שיש טעם לערער ואם כן תערערי אם פוסלים לך. אני חושבת שגם נגיעה בהגה זה גם פסילה אבל אני לא בטוחה
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה הרכבים שהיו מולי יכלו או להמשיך ישר או לפנות ימינה לא שמאלה.
סליחה הרכבים שהיו מולי יכלו או להמשיך ישר או לפנות ימינה לא שמאלה.
לא משנה את פונה שמאלה את צריכה לתת זכות קדימה
אנונימית
הוא יכשיל על הבלימה, נגיעה בהגה, אי שמירת מרחק
בטסט, אם יש ספק אז אין ספק ונותנים זכות קדימה.
ב6 שניות האלה הרכב גם יכל להגביר פתאום את המהירות..
הערעור לא יתקבל כי היתה התערבות נוספת בטסט (מעבר לזה שבדרך כלל הערעור לא מתקבל בכללי על בלימה כי אין צילום של הרגליים)
אל תקחי את זה קשה, הלחץ הורס המון (אומרת מניסיון)
תלמדי מזה שלשדר לטסטר ביטחון בכביש מאוד עוזר ושאם יש ספק, אז אין ספק :) עדיף לחכות עוד כמה שניות ולהכנס בביטחה מאשר להיות באופן גבולי.
בהצלחה❤
בטסט, אם יש ספק אז אין ספק ונותנים זכות קדימה.
ב6 שניות האלה הרכב גם יכל להגביר פתאום את המהירות..
הערעור לא יתקבל כי היתה התערבות נוספת בטסט (מעבר לזה שבדרך כלל הערעור לא מתקבל בכללי על בלימה כי אין צילום של הרגליים)
אל תקחי את זה קשה, הלחץ הורס המון (אומרת מניסיון)
תלמדי מזה שלשדר לטסטר ביטחון בכביש מאוד עוזר ושאם יש ספק, אז אין ספק :) עדיף לחכות עוד כמה שניות ולהכנס בביטחה מאשר להיות באופן גבולי.
בהצלחה❤
שואל השאלה:
לא עברתי..
לא עברתי..
^ לא קרה כלום :)
נכון, מבאס ומאכזב אבל תלמדי מזה לפעם הבאה כדי שתעברי ❤
נכון, מבאס ומאכזב אבל תלמדי מזה לפעם הבאה כדי שתעברי ❤
שואל השאלה:
הרגל שלי רעדה כל הטסט והיה לי קשה להתרכז כי נלחצתי ממש מזה
הרגל שלי רעדה כל הטסט והיה לי קשה להתרכז כי נלחצתי ממש מזה
באותו הנושא: