9 תשובות
אבל זה גם תלוי בגיל שלך ובהאם את מתאמנת הרבה
כל דבר שהוא לא חייזרים זה הגיוני
זה לא בהכרח שומן אם את מתאמנת זה פשוט שרירים זה טוב..
שואל השאלה:
אני עושה ריצות.. כל יופ
אנונימית
מה המרחק שאת עושה?
שואל השאלה:
2 3 קילומטר
אנונימית
אז נראה לי שזה עודף משקל אבל אני לא רופאה או מבינה בזה במיוחד אז כדאי לך ללכת לבדוק את זה אצל רופאה
אם המשקל הוא לא הגובה אז כן, הגיוני
לפי מחשבון משקל, לא
כן
אם זה קיים זה הגיוני.